Wyprzedaż!

Rebitalia energizing plus - szampon stymulujący porost włosów

Nowe

Szampon jest elementem innowacyjnej kuracji stymulującej wzrost włosów. Pobudza metabolizm komórek macierzystych w cebulkach włosów, wzmacnia strukturę włosów. Stają się zdrowsze, mocniejsze i pełne objętości. Preparat oparty na opatentowanym składniku Retencil - działającym na intensywny wzrost i pogrubienie włosów. Ponadto zawiera wyciąg z palmy sabałowej, olejki eteryczne.

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Sposób użycia: Szampon do stosowania codziennie lub co 2 dzień. 

SZAMPON INGREDIENTS: AQUA, SODIUM COCETH SULFATE, DISODIUM COCAMIDO MEA SULFOSUCCINATE, SODIUM CHLORIDE, URTICA DIOICA EXTRACT, SERENOA REPENS EXTRACT, PINUS SYLVESTRIS ESSENTIAL OIL, CITRUS BERGAMIA ESSENTIAL OIL, LAVANDULA OFFICINALIS ESSENTIAL OIL, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCAMIDE DEA, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-4, PIROCTONE OLAMINE, ALKYLDIMETYLBENZYLAMMOINIUM CHLORIDE, ARGININE CHLORIDATE, TAURINE, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL

Reviews

Oceń 
Krystyna 2021-07-14

Polecam

Dobry szampon, ograniczył wypadanie włosów

Oceń 
Fabian 2021-07-13

Opinia

Ograniczył wypadanie włosów

Oceń 
Emil 2021-07-06

Polecam

Bardzo dobry i wydajny szampon

Oceń 
Damian 2021-06-30

Polecam

Świetny szampon, na tą chwilę mój ulubiony.

Oceń 
Adam 2021-06-28

Polecam

Wydajny szampon.

Oceń 
Adam 2021-06-24

Swietny szampon

Bardzo fajny szampon używam z ampułkami tej serii

Oceń 
Klaudia 2021-06-23

Polecam

Bardzo dobry szampon, włosy po nim są bardzo czyste i mniej wypadają

Oceń 
Patryk 2021-06-17

Polecam

Bardzo wydajny szampon

Oceń 
Agata S 2021-06-17

Polecam

Włosy podczas mycia nie wypadają mi już w tak dużej ilości

Oceń 
Paweł B. 2021-06-16

Polecam

Ograniczył wypadanie włosów po myciu. Po 2 tygodniach stosowania. Używam dalej i czekam na dalszy efekt.

Oceń 
Leon 2021-06-16

Super

Calkiem fajny szampon, mocno sie pieni, hamuje wypadanie

Oceń 
Sylwia P. 2021-06-08

Bardzo dobry szampon

Włosy podczas mycia już mi prawie w ogóle nie wypadają

Oceń 
Bernard 2021-06-07

Super

Świetny szampon stosuje go razem z lotionem tej samej firmy

Oceń 
Daria G. 2021-06-07

Super

Świetny szampon, ograniczył wypadanie włosów podczas kąpieli

Oceń 
Kamil 2021-05-31

rewelacja

Żałuję, że tak pózno zacząłem go używać, zagęszcza włosy i zapobiega wypadaniu.... polecam

Oceń 
Anna 2021-05-27

skuteczny produkt

Dzięki niemu włosy przy myciu prawie w ogóle mi nie wypadają.

Oceń 
Hubert 2021-05-24

super konsystencja

Bardzo fajny i wydajny produkt.

Oceń 
Milena 2021-05-18

Bardzo dobry produkt

Kupiłam mężowi ten szamponem razem z lotionem. Zauwazylismy pojawienie sie nowych wloskow, super wydajnosc

Oceń 
Karol 2021-05-14

rewelacja

Włosy rosną zdrowsze, są przyjemne w dotyku. Produkt bardzo wydajny- wrócę po wiecej

Oceń 
Aleksander 2021-05-11

Polecam

Lubię ten produkt, stosuję razem ze spray od dawna, wloski odrastaja

Oceń 
Dominik 2021-05-11

super

Oczyszcza skórę i zagęszcza wlosy, super

Oceń 
Antek 2021-05-11

ok

dostałem szampon wraz z lotionem, na pewno podbija efekt

Oceń 
Paweł 2021-04-18

Szampon

Bardzo wzmocnił włosy

Oceń 
Mariusz Wondolski 2021-03-15

polecam

dostałem kurację razem z lotionem, kończę opakowanie i widze dobre efekty, na pewno bede kontynuował

Oceń 
Krzysztof 2021-03-08

polecam

dobry, wydajny i robi co trzeba :)

Oceń 
Karolina 2021-03-04

pomocny

Bardzo dobry, ładny zapach :) pomógł wzmocnić mi włosy

Oceń 
Tina 2020-09-22

szampon

jaka jest cena produktu?

Oceń 
Kasia 2019-07-05

Ty

Gdzie mogę kupić ten szampon

Oceń 
Kuba 2018-10-23

opinia

dobrze myjacy szampon,a przy oakzji rosna nowe wlosy

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Zosia 2018-10-10

opinia

dzieki temu szamponowi wlosy sa mocne,widac juz nowe,i nie wypadaja!

Oceń 
oliwia 2018-09-26

opinia

szampon odpowiedni dla osob, ktorym wlosy nie chca rosnac

Oceń 
Maria 2018-09-20

opinia

znakomita jakość szamponu jak i szybkie efekty, ktorych sie nie spodziewalam

Oceń 
Sławek 2018-09-13

pomocny szampon

polecam na wzmocnienie włosów

Oceń 
Janusz 2018-09-11

polecam

bardzo fajnie wzmacnia włosy, dobry szampon

Oceń 
Rudolf 2018-09-10

polecam

taki szampon wzmacniający to rozumiem :)

Oceń 
Kasia 2018-09-07

bardzo dobry

dogodna aplikacja, bardzo wydajny. Mam wrażeniel, że włosy szybciej rosną, dodatkowo mniej wypadają

Oceń 
Ewa 2018-09-07

polecam

bardzo porządny szampon

Oceń 
Eryk 2018-09-05

opinia

szampon rzeczywiscie pomaga w problemach z wypadaniem wlosow

Oceń 
Klaudia 2018-09-04

pomaga przy plackowatym

to pierwszy szampon, który rzeczywiście pomaga mi z łysieniem plackowatym

Oceń 
Stefan 2018-09-03

chętnie do niego wracam

szampon czyni cuda :)

Oceń 
Klaudia 2018-08-30

opinia

bardzo szybki mi urlosy po tym szmaponie wlosy, dodatkowo dokupiłam z tej samej serii co szampon lotion w sprayu.
włosy zdrowe,lśniące nie powodował wysuszenia skory

Oceń 
Magdalena 2018-08-30

opinia

jestem zadowolona z tego szamponu. Jest wydajny i [pzprnie niewielkie opakowanie wystarcza na dość długo. nie przetluszcza i nie obciaza wlosów,a wzrost nowych już widać gołym okiem

Oceń 
Marta 2018-08-27

Bardzo dobry

stosuje tylko ten szampon i widze ze wlosy rosna mi szybciej.

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Karol 2018-08-22

opinia

bardzo przypasował mi ten szampon.Polecam osobom, ktorzy maja problem z porostem nowych włosów

Oceń 
Aneta Buczkowska 2018-08-20

działa cuda

najlepszy szampon, który dał mi wysyp nowych tzw baby hair :)

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Mariusz Kochanowski 2018-08-14

ulubiony

wreszcie jakiś szampon, który stosuję z przyjemnością

Oceń 
Karina Apfel 2018-08-13

siła natury

dobry naturalny szampon, który wzmacnia włosy przy regularnym stosowaniu

Oceń 
Joanna Skurcz 2018-08-10

bardzo przyjemny szampon

szampon został polecony mojemu mężowi przez trychologa, ja podbieram i też mi się podoba

Oceń 
Diana 2018-08-10

opinia

Szampon fajnie wzmacnia włosy a po zastosowaniu razem z lotionem z tej samej serii widzę dużą poprawę.

Oceń 
Edyta 2018-08-09

opinia

szampon zdecydowanie pobudzil i przyspieszyl porost nowych włosków,juz nie wypadaja

Oceń 
Edyta 2018-08-09

opinia

szampon zdecydowanie pobudzil i przyspieszyl porost nowych włosków,juz nie wypadaja

Oceń 
Michał 2018-08-02

Stymuluje

Rewelacyjny szampon, mam 16 lat i po samym szamponie efekty rewelacyjne! Polecam!

Oceń 
Ola 2018-07-31

opinia

poprawila sie znacznie ich kondycja,wlos nie wypada co bylo dla mnie ważne i stymulacja jest powolna,ale skuteczny szampon,dzieki pompce latwo się dozuje

Oceń 
Aneta 2018-07-25

opinia

dzięki tej pompce mniejsze zużycie, na mnie zadziała bardzo skutecznie,wlasnie mi sie konczy i zamierzam ponownie go sobie zakupić :)

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Artur 2018-07-24

opinia

Po tym szamponie włosy bardzo mocno mi się wzmocniły i pogrubiły.

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Marek Edelmann 2018-07-20

Wygodny

Wole takie szampony z pompka, bo sie wolniej zuzywaja

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Dominika 2018-07-20

opinia

odzyskały swoją wczensiejsza objetosc,zdecydowanie jest mnóstwo nowych włosków

Oceń 
Marzena 2018-07-11

opinia

czuję,ze poprawila sie ich kondycja,zyskaly na objetosci,oraz porost wlosow zostal znacznie przyspieszony

  • 2 z 2 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Wiktor Ruchalski 2018-07-09

daje niezłego kopa

czuć, że szampon działa już podczas mycia

Oceń 
Ewelina G 2018-06-29

polecam

wlosy szybciej rosna

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
Basia 2018-06-12

super!

najlepszy z najlepszych

Oceń 
Wiesława 2018-05-30

Opinia

jestem zadawolona z tego szamponu, cieszy mnie to,ze jest tak wydajny i na prawdę działa!

Oceń 
Przemysław Wojtaszek 2018-05-30

wreszcie porządny szampon

myłem głowę tym co wpadło mi w rękę, dlatego kondycja włosów była bardzo słaba. Od kiedy stosuję ten szampon włosy są o wiele bardziej zadbane

Oceń 
Kamila 2018-05-28

Rewelacja!

Włosy nie wypadają, czuję że jest ich więcej, ich kondycja bardzo się poprawiła, w dodatku szampon jest bardzo wydajny, polecam!

Napisz swoją opinię !

Write a review

RebItalia Energizing Plus - szampon stymulujący porost włosów

Szampon jest elementem innowacyjnej kuracji stymulującej wzrost włosów. Pobudza metabolizm komórek macierzystych w cebulkach włosów, wzmacnia strukturę włosów. Stają się zdrowsze, mocniejsze i pełne objętości. Preparat oparty na opatentowanym składniku Retencil - działającym na intensywny wzrost i pogrubienie włosów. Ponadto zawiera wyciąg z palmy sabałowej, olejki eteryczne.

Write a review

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

30 inne produkty w tej samej kategorii: